توبه های چند باره

امروز یکی از دوستان به من زنگ زد و از اتفاقی که افتاده بود نظریه ای داد که من را به یاد یک شعر حافظ انداخت 

واعظان کین جلوه در محراب و منبر می کنند 

                                                               چون به خلوت می روند ان کار دیگر می کنند

پرسشی دارم زدانشمند مجلس باز پرس

                                                               توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند 


فکر میکنم این بیت پاسخ مناسبی به گلایه او باشد 

***************************************************************

مهندس مهدوی مقدم را دیدم  شاد و سر حال بود گفتگویی با او داشتم مثل همیشه دل بستگی خود را به خاطرات گذشته ساراول مخصوصا  داریوش ......... نشان داد کمی هم گلایه کرد اما از من خواست هر کسی را که دیدم سلام او را برسانم 

قابل توجه مهندس ...... 

از  سفر شیراز و کاری که در آنجا داشتم مطالبی را گرد آورده که در هفته آتی برایتان می نویسم 


تا دیداری به زودی زود 

حق یارتان