پاسخ به نظرات شما دوستان گرامی

ابتدا عرض کنم تا مطلبی که نشانگر بی احترامی به کسی نباشه اجازه خواندن همگان را نم دهم
و اما پاسخ به نظرات شما

منظورم به شما دوست محترم که نوشته اید رضوانی بیشتر به درد رستوران داری میخوره تا مدیر بدون شک شما اهل ساراول هستید اما در شناخت رضوانی بیان درستی ادا ننمودید من بعدا یعنی 108 روز دیگر تمام زندگینامه کاری آقای رضوانی را برا کسانی که تمایل به خواندن داش تهباشند مینویسم
مطلب دوم اینکه در ساراول هیچکس بد نیست همه خوبند مگر نه نفر که اسامی آنان را نیز خواهم گفت

و مطلب سوم اینکه من سر حرفم هستم کارن مارکاریان بی نظیر است اما در مرتبه دوم به نظر من او یک انسان کامل و بدون ریا است اما از نظر مدیریت او را مرتبه دوم میدانم
از قاریزاده هم میگویم از صاب حسینی هم میگویم و در آخر از مهدس تاک هم بیشتر میگویم و از اینکه چگونه شد که او نتوانست قدرت را در دست بگیرد

فعلا تا نفسی دیگر حق یار تان

پاسخ به نظرات

از اینکه فایلهای پی دی اف را در دید همگان قرار نمی دهم پوزش میطلبم در این فایلها مطالبی وجود دارد که راجع به افرادی است که مردان واقعی ساراول محسوب نمی شوند هرچند که در ساراول  و در قالب های شغلی  حتی سرشناس بسر میبرند اما روزی این قالب ها را گشوده تا نسل جدیدی که امده در این سرزمین زندگی کند دریابد که  چگونه اندیشه سالم و رفتار سالم خود را سرمایه موفقیت خود قرار دهد
دوستان دیگری میخواهند که راجع به مدیران قبلی مطالبی ذکر شود  برای انان نیز مطالبی وجود دارد که شنیدن ان خالی از لطف نیست  به زودی شاهد رویت این مطالب خواهید بود
تعدادی از خانمها  که در سرزمین ساراول زندگی میکنند نیز از من خواسته اند  راجع به انها هم مطالبی بنویسم  تنها مطلب ی که برای این خانمها دارم این است که همه انها از افتخار افرینان ساراول میباشند که راجع  به انها و مطالب ی گرد اوری شده که در قالب پی دی اف  میباشد
 به ان دسته از افرادی که به خوبی محل و دخمه فعالیت هایشان را میشناسم  اعلام میدارم روزگاری فرا میرسد که برای دیدن مهندس نادر لحظه شماری خواهید کرد تا بیابید و  از او پوزش بطلبید و به او بگویید که چگونه سالها راه خطا رفته اید و برای این  پیمودن خطا طلب بخشش کنید. اگر فرصت وفا کند برای شما نیز مطالبی دارم که تنها و  به صورت خصوصی برایتان ارسال میکنم شما درخواست کنید من ارسال میکنم
پاسخ های بیشتر در زمانی دیگر

دوست  و مخالف هردو را  دوست دارم

حق همواره یارتان

رفتن

ما چون زدری پایکشیدیم کشیئیم




امید زهرکس که بریدیم بریدیم


دل نیست کبوتر که چوبرخاست نشیند

از گوشه بامی که پریدیم پریدیم

رم دادن صید خود از آغاز غلط بود

حالا که رمانید و رمیدیم رمیدیم
در این باکس هم 6 فایل مخفی وجود دارد که در وقت لزوم انها را خواهم گشود
و به ال آخرتهو و صلاتن پریدیم و پریدیم این یعنی انکه از ساراول رفتیم که بر نگردیم اما در واقع کار اصلی از همین پریدن شروع می شود زیرا بهتر میتوان نوشت و ادا کرد
هرجند دلم میخواست در اخرین دیدارم مردی را رویت میکردم که هویت من را در ساراول شکوفا کرد او به من فرصت داد تا خود را به خود و دیگران بشناسم همواره مدیونش خواهم بود هرچند که دیگران برای این انتخاب همواره کنایه بر لب داشتند او اکنون در سرزمین دور بسر میبرد اما من هیچگاه او را فراموش نخواهم کرد به خوبی میدانم که دیگر در ساراول ماندن بدون او لذتی وجود ندارد انهایی که از زیر درب برایم نامه تهدید ارسال میکنند آنهایی که ناجوانمردانه دست به تخریب حصولات سالن 1 میزنند قصد دارند که هرچه سریع تر جایم را به انها بدهم
حالا میشود به درستی ادا کرد که چه کسی واقعا مرد ساراول است و چه کسی نیست اگر قبلا چنین نمی نوشتم نه برای ان بود که از چیزی ترس و یا نگران بودم بلکه بر این باور بودم که تا در ساراول هستم و غذای چرب رستوران را میخورم و زندگی میکنم با بد و خوبش بسازم و چنین هم کردم و حالا که رفته که رفته ام هرگز از کسی هم بد نخواهم گفت و نخواهم نوشت زیرا به نظر من در ساراول هیچکس بد نیست

قابل توجه رضوانی
و کارن مارکاریان و


فعلا تا نفسی دیگر حق یارتان